Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Hoe snel reageer je op mijn e-mail?
Mijn streven is om e-mails uiterlijk binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Ik heb gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Hoe kan dit?
Helaas komen berichten uit mijn infomail nog wel eens in de map met spam/junk terecht. Is dit niet het geval? Stuur me gerust een privé-bericht via Facebook of Instagram.

Wat is het rekeningnummer van Stralend?
Betalingen voor Stralend kunnen worden overgemaakt op IBAN NL16 INGB 0003 9430 73 t.n.v. Mw EP Oldenkamp

 

Staat jou vraag er niet tussen? Stel je vraag via het contactformulier.

Vragen ontwerp

Hoelang duurt het traject van een kaartje op maat?
De duur van het ontwerpproces is steeds weer verschillend. Afhankelijk van de planning, hoe goed je aan het begin al weet wat je precies wilt en hoe snel we kunnen schakelen kom je met drukken en verzenden toch minimaal uit op zo'n 4 weken.

Ik heb op internet een mooi kaartje gezien, kun jij deze namaken?
Ik maak geen kaarten na van andere websites. Je mag altijd voorbeelden meesturen ter verduidelijking van je wensen, maar ik zorg ervoor dat jullie altijd een nieuw ontwerp ontvangen.

Kan ik een proefdruk van het kaartje ontvangen?
Ja. Als jullie helemaal blij zijn met met het ontwerp en hierop akkoord hebben gegeven, ontvangen jullie een proefdruk per post. Zo kunnen jullie zien hoe het kaartje er in het echt uitziet. De eerste proefdruk is altijd gratis. Tegen een kleine vergoeding is het ook mogelijk om meerdere proefdrukjes te ontvangen.

Wanneer moet ik betalen?
Als jullie helemaal blij zijn met de proefdruk en akkoord zijn met het kaartje, ontvangen jullie de factuur voor de betaling. De betaling dient binnen te zijn voordat ik de bestelling doe bij de drukker om alle kaarten te laten drukken.

Lever je ook de digitale bestanden en lettertypes?
Om mijn ontwerpen zoveel mogelijk te beschermen lever ik geen open bestanden of lettertypes aan. Mocht je een onderdeel van het kaartje voor iets anders willen gebruiken dan kan ik dit altijd op een gewenst formaat voor je opmaken zodat je dit zelf kunt gebruiken.

Ik heb meerdere versies van mijn kaart nodig, kan dit?
Tegen een meerprijs is het mogelijk om meerdere versies van jullie kaart te drukken. Denk hierbij aan verschillende teksten voor dag- en feestgasten of wanneer je de kaart in meerdere talen wilt versturen. Geef dit even aan bij je aanvraag, dan neem ik het direct mee in het kostenplaatje.

Vragen webshop

Wat is de levertijd?
We streven er naar de bestelling (m.u.v. custom made producten zoals viltballetjesslingers) binnen 2 tot 3 dagen af te geven bij PostNL. Doorgaans bezorgen zij de volgende werkdag. Alles m.u.v. feestdagen of vakantie, maar dit laatste wordt altijd op de homepage vermeld.

Op welke papiersoort worden de kaarten en posters gedrukt?
Dit staat per product in de productomschrijving.

Zitten er enveloppen bij de kaarten?
Ja. Alle wenskaarten worden geleverd inclusief kraft loonzakenvelopje.

Retourneren en terugbetaling
Nadat je de bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen het recht om (een deel) van je bestelling terug te sturen. Stuur een e-mail met je naam, adresgegevens, IBAN, ordernummer en welk(e) product(en) je wilt retourneren. Het product moet wel ongebruikt zijn en voor zover mogelijk in de originele verpakking terug worden gestuurd naar Wittenburg 43, 3862EB Nijkerk. De kosten voor deze terugzending zijn voor jezelf. Na het retour ontvangen van (een deel van) je bestelling, betalen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen.